Ano ang mas pinapanood ninyo?

Monday, August 4, 2008

Matt Evans on alleged sex video: ‘Hindi ko gawain yon.’

JOKER DETOR
Showbiz Top i-News

Matt Evans on alleged sex video: ‘Hindi ko gawain yon.’

By Bernie Franco












Young actor Matt Evans denied that he’s the guy in a controversial sex video. Although it surprised him when first he heard about it, Matt said that he is not the least bothered.

"Nagulat pero natawa din," he told ABS-CBN.COM last July 31, during a fashion-trend launch at the Penshoppe boutique in SM Megamall. "Hindi ko naman talaga gawain yon. Tsaka hindi po talaga ako ma-Internet na tao, eh."

The ex-Pinoy Big Brother Teen Edition housemate pointed out that with the wave of new technology, videos and pictures are easily manipulated. "Alam n’yo naman po ngayon sa ating technology, pwede nang salpakan yung mga mukha," he explained. "Ako po aminado na hindi ako yon, pero hindi ko pa talaga nakikita yung video."

When asked for proof that he is indeed not the person in the video, Matt humorously said, "Ang balita ko po kasi nagsasarili yung nasa video, siguro tingnan n’yo na lang yung patay kong kuko (sa kaliwang index finger), " Matt humorously answered while raising his finger.

Matt said that he is not worried about the video damaging his reputation because he has not done anything wrong so he has nothing to be ashamed of. "May mga kaibigan naman po ako na nakakita sa video na nagsabi na,Hindi ikaw ‘yon.’ Natuwa naman po ako kasi may mga fans din na hindi naniniwala," Matt elaborated. The young actor also said that he has his family’s full support. "Hindi naman po sila apektado, kilala naman po ako ng pamilya ko na hindi ako ganon."

Matt is currently busy with the teleserye Iisa Pa Lamang, playing the love interest of young actress Melisssa Ricks.

No comments: